Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 czerwca 2014

Wakacje już nadeszły! A z Nimi Konkurs!

No to możemy śmiało od dziś wszystkim (czyli ja wraz z Ekipą) życzyć miłych, spokojnych, bezpiecznych i udanych a przede wszystkim szalonych i nie zapomnianych wakacji :)

Co Was czeka? Nie wiem ale możecie wymyśleć coś dla mnie żebym się zbytnio nie nudził...jak ?

KONKURS NA SWOJĄ WAKACYJNĄ FANTAZJĘ 
czyli najlepszą, najbardziej szaloną ale i oczywiście najbardziej realną fantazję opisaną w komentarzu tu bądź na moim fanpejdzu wykonam,opiszę i  opublikuję wraz z foto/video relacją...
I może dodam jakąś nagrodę autorowi komentarza...

 Co Wy na to ^^ ?  


jak na razie myślę sobie tak : 



i "dzieci spokojnie wybiegły ze szkoły" to już było

A teraz ? 
:






i najlepsze i najbardziej szalone imprezy czyli:
 Jak już rok wcześniej i dwa lata temu hymn pozostaje nie zmienny w mojej głowie :)
Domyślacie się jaki ? 


Tak jest nic innego!

Holiday czyli W jak Wakacje!

Wakacje-czemu tylko 2 miesiące
Wakacje-może plaża no i słońce
Wakacje- może góry lub Mazury
Wakacje-albo w domu jakieś bzdury

Wakacje Wakacje Wakacje Wakacje !!!!!!!!!!!!!!

Wakacje-idą laski* ulicami
Wakacje-piękni chłopcy z bicepsami
Wakacje-grillowanie,opalanie
Wakacje-do basenu wody nalewanie
Wakacje- z przyjaciółmi spędzone
Wakacje-nigdy nie zatracone 

Wakacje Wakacje Wakacje Wakacje !!!!!!!!!!!!!!


(Wakacje-z myślą o mojej szkole szkole to osobisty wers)


a co po wakacjach ? na to znają odpowiedź nauczyciele błahahahaha 







3 komentarze:

  1. Swietne nie moge oderwac sie od lektury :) a ja w wakacjach najbardziej lubie cieple wieczory nad morzem i zachod slonca siedzac samemu na plazy wsluchujac sie w szum morza wylaczajac sie zupelnie cudowne chwile potrafie tak siedziec godzinami i nikt nie jest mi wstanie tego odebrac polecam kiedys sprobowac Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm.... ciekawa propozycja :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam Ps: Why samotnie ? Nie lepiej zabrać w razie W drugie 36.6 ?

    OdpowiedzUsuń
  3. najpierw trzeba miec to drugie 36.6 :P a skoro sie nie ma to siedzi sie samotnie ale takie chwile samotne tez sa potrzebne przynajmniej mi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!