Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 czerwca 2014

Senioriada :)

Hejo Droczy Czytelnicy :) 

Przepraszam za zwłokę za dużo tłumaczenia by po prostu się wytłumaczyć więc przyjmijcie moje PRZEPROSINY i miejcie na uwadze że nie piszę usprawiedliwienia mojej nie obecności bo to sprawa rodzinno/prywatna :(


Naprawdę jeszcze raz przykro mi bardzo za taką zwłokę i brak info... za dużo miałem i nadal mam na głowie jak już czytaliście powyżej...

Seniorada w Opolu a radni na swoim stanowisku oczywiście bacznie pilnowani przez "Szefa" i "Szefa od Szefa" xD Dziękuję wszystkim za miło spędzony czas a nie informowałem Was o tym z kilku przyczyn a min. że miało mnie tam po prostu nie być(czego żałowałbym chyba do dziś) 





Fotorelacja z: 
Seniorada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!