Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 czerwca 2014

Imprezowo :)

Hejo Wam Drodzy Czytelnicy w tak słoneczną niedzielę :) 
Mamy dzień dziecka więc tym dużym(xD) i tym małym słodyczami, prezentami niech ten dzień kolorowy będzie cały :)


To co będzie w  tym poście to komplikacja różnych imprez na których się pojawiłem a wraz z pojawieniem się zdjęć będę ten post uzupełniał :)

  1. Lecąc po kolei to jak pisałem piątek 9 maja wraz z radną czytałem bajki dzieciom  ^^ 
  2. CDA Expo ( dwa posty niżej)
  3. Śpiewające Opole ( 16 maja , film post niżej) 
  4. Sprzątanie kąpieliska Bolko + biesiada z karaoke i grillem        

(oraz Spotkanie liderów w Winowie o którym będzie osobny post ^^ )

Zapraszam na fotorelację :) 









Oczywiście jako wolontariat z młodzieżowej Rady miasta Pomagałem przy festiwalu 10-latków, a z kolei od strony technicznej pomagałem przygotowując śpiewające Opole i sprzątanie z biesiadą + grillowaniem na kąpielisku Bolko a organizatorem tych imprez jest: 

Miejskie centrum organizacji pozarządowych


Profesjonalna muzyczna oprawa  dzięki zespołowi muzycznemu:          STARS






 
 








Zdjęcia : organizator, 2 obiektywy, MBP Opole

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!