Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 lipca 2014

Letnie spacery i letnia przygoda

Hejo Wam Drodzy Czytelnicy!

Zapowiada się dziś w Opolu piękne słoneczne popołudnie:)

Co można wtedy robić ? Przeczytajcie sami! 
(ale zanim zaczniecie czytać...)

Oczywiście jak wiecie pomaga mi Ekipa i zaprzyjaźnieni artyści :) 

Moja kochana przez wszystkich fotograf Aneta podzieliła się ze mną swoją kolekcją przepięknych zdjęć :) 

A po więcej zapraszam tu : 
Aneta Lempka Photography


Letnie  długie spacery...
Wycieczki, kajaki czy rowery
Czasem jednak samotność mówi:
Niestety tylko ze mną takie numery!
Jednak gdy lato jest i przyjaciół zabierasz
lub też swe myśli wywiewasz...
Pustkę wypełniasz w głowie i sercu
W swoim: widokami,przemyśleniami etc.

A może też sobą w czyimś Sercu!?  








Z dedykacją dla Juli <3
(wiem zabije mnie za to ale trudno) 

Kolorowe niebo moje troski rozpromienia
Zwłaszcza gdy Ciebie mam obok swojego ramienia
Bo Ty i ja wiemy co to smutek no i strach!
Leczy gdy razem spędzamy czas...
To uczucie idzie głęboko w piach!
Julio moja Julio, szary mój Aniele
Pomóc chcę Ci lecz też zawdzięczam Tobie wiele!








Bibliografia: 
zdj by Aneta j/w oraz zdjęcia z Facebooka Juli :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!