Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 lipca 2014

IV Piknik rodzinny Opole :) cz.1

Hejo Wam drodzy czytelnicy w niedzielny ranek :) 





Wiecie z facebooka  że wraz MRM byłem wczoraj na tym właśnie pikniku który min organizowało:

Co tam było ? Jak pomagałem i jak się bawiłem ? 
Fotorelacja dzięki uprzejmości min. Andrzeja Strzelczyka sama to opisze :) 

ale zanim zaczniecie oglądać....

Chciałbym pozdrowić tutaj wszystkich Organizatorów, pomagających, koordynujących,wszystkich biorących udział a przede wszystkim Aleksandrę która(wie czym się zasłużyła :)  Oraz Pana Przemysława (którego trzymam za słowo w sprawie balonów xD ) 

To tak: 
Moja pomoc zaczęła się lekko po 8...
Około 11:40 przybyła fala pierwszych
"piknikowców" a my już prawie prawie gotowi uwijaliśmy się jak mrówki :) Na zdj, z Patrykiem

Wraz z Naczelnikiem MCOP Panem Janem i stażystą Mateuszem już gotowi do pracy :) 


Brawa że idzie moja pomoc- Błażej (na zdj. w czarnych okularach ) oraz pilnujący dyżury prawie do końca imprezy czyli Monika , no ja i oczywiście "Szefu"-przewodniczący MRM Daniel   

U Nas na stanowisku zawsze Mamy Fajne gadżety!
Chętnych też nie brakuje :) 




Tu akurat z przedstawicielką z jednej z chyba 30(raczej ponad)?(oj dużoo ich było) organizacji/fundacji pozarządowych ;) 

Obok naszego stanowiska około 14 przybyli wolontariusze a raczej Klauni z fundacji DrClownOpole
( ja plus minus byłem wtedy chyba na kajakach patrz film strefa sportu cz.2) 
Dla mnie była to fantastyczna niespodzianka zwłasza że "znamy" się z festiwalu 1% :)  
Oni nauczyli Nas wielu ciekawych rzeczy :) 





Później wraz z Błażejem zajęliśmy się sędziowaniem naprzemiennie i czasem razem walk sumo...

Tu filmik Video z walki ja+Daniel kontra gromadka dzieci a sędziował Błażej...

Oczywiście nasza przegrana :CCC xD 


Przednia zabawa trwała do 19 potem pomagaliśmy "spakować" imprezę...

DZIĘKUJĘ! BYLIŚCIE WSPANIALI I WARTO BYŁO Z WAMI SPĘDZIĆ TĄ SOBOTĘ!<3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!