Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 czerwca 2013

Dla Was!

HEJ WAM! Wiem że długo nic nie wrzuciłem a ostatni post nie był zbyt pozytywny...

Za to za 2 góra 3 dni będę miał dla Was niespodziankę!! :))
( mała podpowiedź: nawet jak coś jest odwołane to i tak wyjdzie "na moje" i będzie :P ) 

Przypominam także że dziś jest 9 czerwca! 
Z dedykacją dla OLI, AGNES, ASI, J.Pawła Chudego  
innych oraz dla Was Drodzy czytelnicy:)

Oda do przyjaciela
To oda do człowieka, przyjaciółki, przyjaciela
Który zawsze mnie wspiera czy to na Fb,GG czasem
Czy jak Go spotykam czy pożyczając od Niego kasę.
Czy jak mi udziela rad tak wiele, masę!!
Dzięki przyjaciołom żyję!
A nic też przed nimi nie kryję!
Mam zaufanie do nich cholerne
A człowieku zapamiętaj:
bez nich życie jest daremne!

Po za tym jestem bardzo z Was dumny!
Mój fanpejdz zbiera coraz więcej lajków piszecie same pozytywne komentarze a także patrząc na statystyki mam stałych fanów ( około 8-10) którzy codziennie wchodzą na bloga! 
Wiem ciągle pytacie o spotkanie...
Muszę dogadać się z ekipą a uwierzcie to nie takie " chop siup"  Początkowy termin to lipiec bo w sierpniu znikam bo wyjeżdżam do Niemiec aczkolwiek może ten wyjazd przynieść mi jakieś nowe pomysły :)  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!