Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 czerwca 2013

Niespodzianka dla Was i setnej osoby z stronki na Fb

Bardzo jestem z WAS dumny bo 103 lajki na Fb i ponad 5 tys wejść tutaj to naprawdę cieszy oko i pozytywnie nakręca do działania!!! <3
Oto obiecany wiersz z Dedykacją ode mnie i Ekipy dla setnej osoby która polubiła mój fanpejdz <3   


"Piosenkowe Love"

"Take my away"
"Take my away"
W samotne wieczory odezwy myśli mej
"Take my away"
"Take my away"
Gdzieś z nią pędź choćby najdalej wiej
"Take my away"
"Take my away"
Kiedy zasypiam za rękę wyprowadź stąd mnie
"Take my away"
Do bezpiecznej pięknej krainy jaką jesteś Ty
Czy choćby hen do gwiazd...
Nie tylko w snach, nie tylko w myślach
Najbliżej mnie bądź na każdy dzień! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!