Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 czerwca 2013

W sprawie spotkania...

Hej Wam Drodzy Czytelnicy! 
Mamy dziś ( a przynajmniej u mnie :)  ) słoneczne piękne niedzielne popołudnie...

Wiecie że mam serię wierszy pt. " w  kawiarence" 
chciałbym utworzyć drugą pt. "Piosenkowe Love" Nie wiem jeszcze o czym będzie mam wstępny zarys i szkic.
Musze to obgadać z Ekipą ale ważniejszy dla mnie jest temat Naszego spotkania!!!
Musiałbym wiedzieć ilu mniej-więcej chętnych by chciało przyjść. Oczywiście wystarczy napisać komentarz na stronce dla Fanów na Fb że się będzie i jak zbiorę więcej niż 10 ludzi dopiero wtedy będę z Ekipą coś planował:) Ale lipiec to wstępnie Nasz miesiąc!     https://www.facebook.com/pages/Jakub-Kowalski-tworzy/550167488340844
  
Mam chęć utworzyć dla Was Aska ale czy warto? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!