Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 czerwca 2013

NIESPODZIANKA URODZINOWA!

A więc niespodzianka dla Was Drodzy Czytelnicy! 
To kolejna wystawa moich wierszy połączona z zdjęciami uczennicy naszej szkoły zadedykowana specjalnie dla Was z okazji moich urodzin.
Wystawa mieści się w mojej szkole i będzie dostępna około 2 tygodnie czasu.
Zdjęcia z wystawy wrzucę jutro!
Zamieściłem tam wiersze które znacie z poprzednich postów a także jeden z szuflady priv. 




"2 szczęścia"

Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
Bo drugie to od początku
Najwyższy Bóg dał mi...

Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
Zanim jeszcze Cię poznałem

to odwidziałaś me sny...

Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
I nawet jak mi jest Ciebie bak
to wspominam chwile z dawnych lat...

Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
I choć złe nie jedno już przeżyłem
to naprawdę dzięki tobie to nic...

Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
Dzielisz się z "nim" ze mną tyle
że na wielką książkę zasługują chwile te
( Lub by wykrzyczeć głośno: Kocham Cię<333)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!