Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 maja 2013

Wystawa odwołana!

Przepraszam Was Drodzy Czytelnicy!

Pomimo starań i pracy z pewnych złożonych powodów nie będzie wystawy w mojej szkole :c
Jednak na pocieszenie podzielę się z Wami moją pracą 
Cześć pracy znajdziecie w poście 
"Majowa wiadomość"

Do tego chciałem dodać "Rzućmy wszystko i chodźmy się całować" oraz to co dawno napisałem

Wiosenna przyjaźń  

{z szuflady priv :) }

Wiosenne słoneczko pojawiło się
Z Przyjaciółką i Jej psem na łące siedzę     
Wiaterek lekki zerwał się...           
Nasza przyjaźń zaczęła się w wiosnę     
Same niesie wspomnienia radosne!
Nowa wiosna, nowe wspomnienia
Ciągle inne plany ,marzenia
Wspólne chwile, radości czy pocieszenia
Wiosenne słoneczko pojawiło się

z Przyjaciółką i Jej psem na łące siedzę...    




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!