Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 maja 2013

Majowa wiadomość

Tak znowu problemy z netem chyba jak podłączą światłowód bd lepiej...

Dla wszystkich maturzystów szczególnie moich znajomych spóźnione lekko kopniaki na szczęście :P 


A teraz kilka nocnych pomysłów: 

Majowy deszcz to jest mój wieszcz 
Co mi przynosi  już nie wiem sam!
Nowy zew starej miłości ?
Czy trochę smutku, lęku, samotności? 
Problemy same już od tej Miłości 
Lecz gdy o Tb śnię me serce pełne radości
Czeka ciągle na twój ruch 
( Dla pewnej Agi z Opola ) 


Chcę Ci dać co najlepszego mam w sobie,

nie wiem sam dlaczego ciągle to robię,
to pewnie dlatego, że to Ty:
nakłoniłaś mnie bym dalej żył...
a nie się z problemami (przed całym światem) ciągle się krył!!! 
Żebym pisał tworzył,
i ze spokojem na sercu pożył
bo mam "na zawsze" Cb czy to w radach życiowych, 
przy wierszach pomocy. 
czy snach o Tb nie spokojnej nocy... 



Majowe PARY

Zakochane pary ciągle widzę w koło a ja dziś sam i sam i sam...
i jak ty być szczęśliwy skoro tylko na dnie serca Cb mam? 
Na najlepsze warto poczekać mówili mi
lecz ja już nie mogę zwlekać 
bo już smutno bardzo mi do Cb
Więc przybądź choćby jeszcze dziś pocałunek wystarczy by otworzyć serce znowu mi... 

( dla pewnej Agnieszki z Opola)




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!