Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 maja 2013

W uroczystym dniu Matki-Dla mojej Mamy

Wybaczcie że tak póżno ale cały dzień spędziłem właśnie z moją Mamą!
 Dla każdej Mamy z całego serca dziś każde dziecko pewnie życzy wszystkiego co najlepsze.
Ja chciałbym dodać aby każda chwila spędzona z moją Mamą była takim małym Dniem Matki...

"Dla kochanej mojej Mamy"

Nie tylko trzeba podziękować i  pisać że dałaś mi :

Uczucie rosnące( jako me życie)

Uczucie zawsze gorące 
( jako me wychowanie, za każdym razem wybaczanie)

Swoje ramiona i ciepłe głaszczące mnie ręce 

Dała mi coś najważniejszego

Oddałaś mi swe serce <333 KOCHAM CIĘ!!! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!