Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 maja 2013

Klip promujący miasto OPOLE :)

HEJ WAM DRODZY CZYTELNICY! 

W niedzielę byłem pod ratuszem o godzinie jedenastej i do godziny 13.20 pracowałem z reżyserem jego profesjonalną ekipą i wspierającym Nas statystów aktorem.

"W niedzielę kręcono zdjęcia do spotu promocyjnego pt. „W Opolu wszystko gra”. Jak mówi jego twórca – Sylwester Koral - spot ma pokazać Opole, jako muzyczne miasto. Akcja rozpoczyna się od hejnalisty. W takt melodii opolskiego hejnału „gra” następnie całe miasto. Zobaczymy więc ujęcia z Rynku, znad Młynówki czy stawku Barlickiego. W reklamie zagrali statyści, którzy wzięli udział w zorganizowanym wcześniej castingu. Jedynym zawodowym aktorem jest Leszek Malec, aktor z Teatru im. Jana Kochanowskiego. Film ma być dostępny w sieci jeszcze w maju. Fot. Joanna Kogut'

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.578574658840667.1073741836.279931525371650&type=1

Chciałem wam dodać także inne zdj załatwione od znajomych z castingu i dostałem je dziś dlatego wybaczcie że dopiero teraz pisze...


W niebieskiej koszulce reżyser obok niego operatorzy oraz aktor Pan Leszek 

Tu ja  przechodzący przez ulicę "lukałem" na dziewczyny( czyli norma :P ) 

Ja Filip i taka dziewczyna co bardzo pięknie śpiewa ( Oni są z 6 klasy) 






2 komentarze:

  1. Że byliśmy tylko statystami? Nie,wcale! Pracować przy takiej ekipie, "uczyć się od profesjonalistów to początek drogi do sukcesu"

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!