Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 marca 2013

Ten tydzień!

Kochani Czytelnicy!

Ten tydzień był bardzo owocny w twórczość nie tylko pisemną lecz także artystyczną!
Od pewnego czasu przygotowuję się do przedstawienia po angielsku na dzień języków obcych w mojej szkole a także występu po polsku w innej sztuce
W czwartek wpadłem na tekst genialnej piosenki 
" droga wyborów" wiem że tym narobię Wam "smaka" ale nic jeszcze nie wrzucam, wszystko w swoim czasie :)
Specjalnie dla pewnej dziewczyny napisałem wiersz nie bd ujawniał ani Jej imienia ani szczegółów tak po prostu to wrzucę :) 

Czy chora jesteś,
czy zdrowa
Pięknie się uśmiechasz!!! 
Zaraz wracamy do domu nie będziemy tu czekać!
( a szkoda bo bym twój uśmiech dalej ukradkiem łapał!!)
Życzę Ci zdrowia bo piękno już masz...
Podobało się? To kom.  i lajka na pewno mi dasz...

Oczywiście muszę też wspomnieć o 

“Harlem Shake” W OPOLU!


ale o tym w poście wyżej!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!