Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 marca 2013

Ludzi poznanych przypadkiem zapamiętujemy czasem na zawsze!



Dużo znam ludzi najczęściej wiele dziewczyn czasem są z daleka a czasem po prostu dowiaduję się że mieszkają blisko te śliczne Panny...
chciało by się rzecz "góra z górą sie nie zejdzie..."

Z Dedykacją jak obiecałem Dla Ady, Honoraty,Gabi, Pauliny, Marty, Kasi,Anny, i innych osób które właśnie tak poznałem /poznam :)))))
Najwięcej pozytywnego zamieszania w głowie mojej
Robią ludzie spotkani przypadkowo na drodze mojej
Uwielbiam ludzi poznawać
A później im uśmiech rozdawać! :) 
Idę Sobie ulicą a tu „O! Cześć co tam u Ciebie”?
I już przypominam sobie ile „przypałów” czy momentów pięknych łączy nas Wiele
Znam i poznaję nowych ludzi wiele
I większość to dziewczyny...  
Jak Np Ada, Honorata,Gabi, Ola czy Aga...
I większość na długo w pamięci zostaje
Tak samo jak Je przypadkowo poznałem...


1 komentarz:

  1. świetne, szczere, piękne.....
    dziękuje bardzo <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!