Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 marca 2013

Z OKAZji URODZIN Z OKAZJI DNIA KOBIET!!



Dziś Urodziny ma Moja Kochana Mama a także Agnieszka! Z całego serca życzę Im STO LAT!

A z okazji Dnia Kobiet pewna piosenka którą winien śpiewać każdy Facet! 

1.Nie wiem jak powiedzieć że, bardzo kocham Cię
Wiem że kiedyś zrobię to, wycisnę z pączka dżem

2. Nie wiem jak powiedzieć że, bardzo kocham Cię
Lecz ja tego pragnę dziś jak po nocy wstaje dzień

3A. Nie wiem jak powiedzieć że, bardzo kocham Cię
Może zrobię pierwszy krok dedykują ci ten wers:

3B. Nie wiem jak powiedzieć że, bardzo kocham Cię
Gdybym umiał cofać czas..................
„ przecież wiesz że nie zrobił bym tych wszystkich głupich rzeczy jeszcze raz I..... BARDZIEJ BYM ZA TOBĄ SZALAŁ NO!!!

i 1, 2, 3, 4!!!
4.Nie wiem jak powiedzieć że, bardzo kocham Cię
Żadna głupia moja myś nie przysłoni więcej Cię!

5.Nie wiem jak powiedzieć że, bardzo kocham Cię
Zapamiętaj sobie to i nie złość na mnie się!


2 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta piosenka, ale.. nie mogłeś dac innego wersu, zamiast: "Wiem że kiedyś zrobię to, wycisnę z pączka dżem". Ale ogólnie jest naprawdę fajny ;)
    Powodzenia w dalszej twórczości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem tak się zdarza... Ta piosenka jest z trochę starszego okresu mojej twórczości ale jakoś była w Teczce PRIVATE aż do tego czasu...
    Ale dziękuję za miły komentarz:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!