Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 marca 2013

Przepraszam znów "znikam"


Muszę Wam coś ogłosić! Niestety " znikam znów"ale do 2 kwietnia czyli do dnia ogłoszenia wyników konkursu.Niezależnie od miejsca podzielę się z Wami informacją i moim dziełem konkursowym(gdyż​ wcześniej nie mogłem-Regulamin​ nie pozwalał).Czemu znikam? Czasem tak bywa choć nie zawsze jest "ok" w danym momencie życia w końcu kiedyś musi być dobrze... Miałem wgl "zniknąć" na dłuższą metę lecz pewne Dziewczyny mi uświadomiły że jednak ktoś jest są wejścia i lajki na fanpejdzu...Adekwatnie do tego Co napisałem wyżej przedstawię Wam jakiś teks z mojej szuflady Priv...Ogółem mówiąc są 3 szuflady: Gotowe,Priv i Beta...Każda dalej ma swoje działy ale nie będę pisał to skomplikowane trochę...Rzadko kiedy coś wyciągam z priv dalej niż dla 1 do góra 4 osób...Więc na przeprosiny za to że znikam dla Was mam to:

Choć nie zawsze jest "ok" 
Choć nie zawsze śmiejesz się 
Choć niekiedy nam do błędu trzeba nagle przyznać się! 

Choć nie zawsze jest "ok" 
Wystarczy ciepły uśmiech JEJ 
żebym wiedział że mam dalej:
walczyć żyć i Kochać Cię 
Choć nie zawsze jest "ok" 
trzeba walczyć
to już wiem!
I Wam też to mówię ...
Trzymajcie się ciepło Wasz Jakub Kowalski:)

Z dedykacją Dla Agnes,Oli,Karoli,Patrycji i pięknie piszącego użytkownika:   
ZagubionaWSzarejRzeczywistosci

2 komentarze:

  1. Piszesz o mym blogu, tej piosence czy o tym że "znikam"? :)
    Bo to że "znikam" dla mnie też jest żenadą zgadzam się ale muszę niestety i nie mam na to wpływu...Jedyne mogę Was przeprosić...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!