Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 lutego 2013

Na 2 szczęścia natrafiłem

HEJ WAM! 
Wybaczcie mi że tak długo nic dla Was nie napisałem! Mam po prostu strasznie dużo pracy w domu, w szkole, w pracy artystycznej.. W świat poszły wiersze na konkurs! Także trzymajcie za mnie kciuki bym miał dużo szczęścia,... A może już mam?>> 




Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
Bo drugie to od początku 
Najwyższy Bóg dał mi...

Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
Zanim jeszcze Cię poznałem
to odwidziałaś me sny...


Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
Ja się w tobie zakochałem 
więc nie miej za złe tego mi!


Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
Nawet to że może* masz chłopaka
to nie zmienia wcale nic

Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
I nawet jak mi jest Cb bak
to wspominam chwile z dawnych lat...

Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
i choć złe nie jedno już przeżyłem
to naprawdę dzięki tobie to nic...

Na 2 szczęścia natrafiłem
a jedno z nich to Ty
dzielisz się z "nim" ze mną tyle
aż rozsadza ono mnie!!! 
uuuu jeee....  

Z Dedykacją dla Oli, Agnes, Sandry Lake i innych dziewczyn które dały (i dają) mi szczęście<333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!