Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 lutego 2013

WALENTYNKI < 333

Dziś !14 Walentynki! Święto wszystkich zakochanych...



Tutaj macie link( sam dół) do mojej wystawy w mojej szkole :) 
http://www.gzowski.opole.pl/?system=news&id=294



Wiem że nie którzy nie lubią tego święta Ba! nienawidzą! ale mam na to i też cośik :) 



„Miłość niejedno ma imię”
U niektórych miłość powoduje
zmiany!
U niektórych miłość powoduje
rany!
Większość krzyczy miłość
mamy!
U niektórych przeciwnie tworzy bariery, tamy
U niektórych miłość droższa jest niż złote
ramy !
Patrząc na ludzi wiem tylko jedno:
„Miłość niejedno ma imię
lecz przyjdzie na pewno!

No ja może niekoniecznie tynki ale maluję ściany sprzątam i wgl...  :)) Ale Jeszcze raz WAM DRODZY CZYTELNICY NAJLEPSZEGO I MIŁOŚCI!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!