Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 maja 2014

Wielkanocne czuwanie młodych 30.04.2014 Jemielnica


Tylko gdy tam dojechałem włączył się u wszystkich taki neuron który nazywam "efektem czirliderki"
Tak nie tylko u dziewczyn ale ogólnie liderzy tak właśnie będą się już witać xD Tam jeszcze bardziej poczułem więź z Liderami, tam jeszcze bardziej nabrałem energii i radości do życia z Jezusem^^^^

Oczywiście zdradzę w sekrecie że będę brał udział w kolejnym klipie/teledysku/promo only po prostu znowu będę miał przyjemność pracować przed kamerami a wy będziecie mogli mnie zobaczyć w swoich kompach lapkach fonach padach tabletach (i starych nokiach też XD) na blogu i YT :)
Piszę to tu bo będzie to praca właśnie dla "Bota fe" Jejku jak się nie mogę doczkeać! Pełne info już wkrótce! 

Fotorelacja dzięki : 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!