Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 maja 2014

CD-Action EXPO 18 urodziny Sobota!

Hejo Wam Drodzy i Kochani Czytelnicy :) 

Jest Was coraz więcej z czego się ogromnie cieszę! 
Jak już zapowiadałem dla 200 osoby mam nagrodę!
Tym razem chcę się z Nią spotkać i Jej coś wręczyć a mianowicie coś właśnie z 18 CD-Action 
No bo: 
"Nic nie zastąpi wyjścia do ludzi. Przez szybę telewizora się tego nie zrobi, tego się nie załatwi przez Facebooka. Trzeba stanąć z drugim człowiekiem twarzą w twarz..."












Tydzień po imprezie wielka relacja specjalnie dla Was :) A fotorelacja pod tekstem.


A jak tam było? Pytacie do monitora czytając mój post...


Ja byłem tylko w sobotę i dla mnie było to szaleństwo na miarę targów w Kolonii więc po prostu nie wyobrażam sobie co było drugiego dnia jak ponoć aż 17 Smuglerów wyszło na scenę... a ogólnie koło 50 osób miało koszulkę że Nim jest... Nie udało mi się dostać jego autografu (nie potwierdzone info mówi że był w tym czasie w Japonii) ale mam duży zbiór tych o których także marzyłem( patrz podsumowanie) 



Ogólnie :
Wracajmy jednak do soboty. Byłem rano o 7 na miejscu ^^ Udałem się tam, jak pisałem ze względu na mój ulubiony magazyn, pasję do grania,nowych technologi, i po to by spotkać się i porozmawiać np z "Enkim" czy ogólnie innymi ludźmi podzielający moje hobby :) Wiedziałem że tłumy będą jednak dużo się przeliczyłem ( z czasem nie z ludźmi xD) bo tak naprawdę ludzie koło 9 zaczęli się schodzić. 
Małe śniadanko, obeznanie w terenie, i zacząłem rozmowy z różnymi ludźmi którzy jak ja czekali przed wejściem :) "Cosplejowcy" maniacy grania anime i nawet ludzie z zagranicy ( znaczy wycieczka Niemieckich turystów hehe a to był ciekawy zbieg okoliczności -czytaj dalej) 
Te urodziny musicie wiedzieć to nie wszystko gdyż były tam wystawa wojskowa REKON! 
( dlatego Ci Niemcy ?! )
Oraz wystawa bonzai i Kiermasz żywności ekologicznej i produktów Regionalnych

Gdy wejście się otwarło...Masakra... jakby podwojona liczba ludzi z godzilla atakuje uciekała do 1 wyjścia xD
Dalej nw po co tam był ten basen ale gdy go zobaczyłem rzekłem w myślach "mają rozmach sk.."xD


i know it is posible :P 





Podsuwanie filmowe: 
 ROJO ogólny "minifotovlog"


Atrakcje : 
Po prostu szczerze nie mam pojęcia od czego zacząć ^^ Może od wejścia :) Red-bul i wyścigi samochodowe na symulatorze:)
stanowiska komputerowe,stanowisko Sony które miało małą konkurencję - Nintendo na których zresztą świetnie się bawiłem wygrywałem nagrody i podziwiałem gry które chciałem zobaczyć mi Mario-kart nowego"netforspida xD" czy  edycję konsolową "majkrafta" Łezka w oku się zakręciła gdy zobaczyłem wystawę wszystkich konsol Playstation i pomyślałem by czas najwyższy odkurzyć trochę swoją w domu {"jedynkę i to wersję białą płaską z Niemiec" którą posiadałem jako pierwszy w swojej wiosce!} Sklepów z gadżetami sprzetami pamiątkami,wystaw,i pokazów tam nie brakowało :) Scena była pełna od samego rana! Swoją twarz na okładce chciał mieć każdy więc godzina stania w kolejce - check! Gra na zaliczanie poszczególnych zadań była wielką frajdą :)
Dotykać, ruszać się, grać, myśleć włożyć ciężki wysiłek fizyczny na np stanowisku hasta lavista po prostu bomba! A gry karciane i planszowe i specjalna strefa z stolikami by wypożyczyć i grać...normalnie dnia mi nie starczyło... "A i gastro" było przepyszne ^^













Cosplay ?! 
Jak dla mnie level nieziemski!!! 
Oczywiście całego postu braknie by wam pokazać wszystkich ale była sesja gdzie (praktycznie) wszyscy są razem :)i konkurs "facebookowy" który został rozstrzygnięty! Nie było szansy bym nie zrobił sobie zdj ze ślicznymi dziewczęcymi postaciami z gier :)  











Szakal i wywiad z Harley Quinn z Batman: Arkham City


Bibliografia : 
Zdjęcia by : Paweł Salecki
( widoczny na 2 zdj ten Pan z okularami :) dla którego wielkie podziękowania oraz gorące
pozdrowienia! ) 

Moje własne :)

Oraz wiadomo głównego organizatora:
magazyn CD-Action na FB 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!