Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 maja 2014

CD-Action EXPO 18 urodziny Sobota - podsumowanie

HEJO :) 

Tydzień po tym wydarzeniu trzeba zrobić jakieś podsumowanko :))) 

W sobotni wieczór Berlin napisał na Twitterze, że 

"#cdactionexpo zaorało temat imprez 

growych w Polsce :)"


I to jest najprawdziwsza z prawd według mnie! To samo tylko w innej mniej #cenzuralnej# postaci cisnęło mi się na usta po wejściu/ a także  po wyjściu :) 

A kilka dni po niedzieli na której niestety nie byłem ukazały się statystki...
Wofff.....


Ja również dziękuję za tak wspaniałą imprezę i chętnie chciałbym żeby Ona była cykliczna :)
Poziom przygotowania,atmosfera,rozrywka po prostu jak zawsze na najwyższym levelu- tak jakbym czytał Cd-Action tylko na żywo! 





Tylko nic nie mówcie mojej Mamie xD
Pozdrawiam Cię <3 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!