Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 maja 2014

Takie tam....

Hejo :(
Czasem nienawidzę słuchać alternativ.... Rozdrapuje się wtedy rany, tęskni do pięknych czasów z poczuciem, że już nigdy to nie wróci, bo wtedy to i tamto sprawiło że zabolało i wgl... Wtedy też wyciąga się jakieś starocie.... pamiątki, zdjęcia, priv teksty...
"Ponoć prawdziwym człowiek jest tylko wieczorem gdy już nie ma siły na udawanie" , gdy przychodzi "smutanie"....


https://www.youtube.com/watch?v=9IPf1lztNBk

W twoich dłoniach ukrywać  się 
i wpatrywać się w twój śmiech 
Odkrywać Ciebie z każdym dniem
Tego od dziś właśnie chce

To mój cel to mój świat 
 O Tobie myśleć każdego dnia
By uniknąć smutku łez
By szarego świata wywalczyć kres

raz na zawsze wtulić się w Ciebie

 nie wypuścić twojej dłoni
[2013-10-15 16:29:50]  ile gwiazd na pięknym niebie 
 tyle chciałbym w chwilach Ciebie
 i już wiedzieć tak ze:
[2013-10-15 16:29:52]  o jejej
[2013-10-15 16:29:54]: o jejej
na zawsze chcę Cię mieć! 

i coś z dziś:

Ale ogólnie jakoś dziś utożsamiam
się pogodą-

troszku wietrznych myśli pełno

Kłęby chmur czarnych nade mną 

Rany moje stare jak niebo błękitne drapią

Spędzanie czasu przeze mnie można 

nazwać lekką stratą...

(dobrze jednak że jak ludzie którym taka 

pogoda np  w świętowaniu  nie przeszkadza)


mam tak i ja Przyjaciółki które mnie 

radością bogacą





bibliografia to: 
http://www.omocat-blog.com/ oraz google grafika 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!