Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 kwietnia 2014

"Wiosna, wiosna, wiosna, ach to TY "


HEYOOO :))))
Wiem znowu mnie nie było :( Pomimo tego jednak nie próżnowałem :) 


Tam wraz z Młodzieżową Radą Miasta będę dla Was dostępny :)


"Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi 
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni 
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis 
Zapachniało, zajaśniało wiosna, ach to ty 
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty" 

Oczywiście każdy to zna więc nie trzeba przypominać kto jest autorem tej piosenki:)) 
Ja po długim zastanowieniu przyjąłem wyzwanie innej blogerki tj. "Strażniczki run" http://strazniczka-run.blogspot.com/

Wiosna nadchodzi do mnie
Z dedykacją pisze ten wiersz do którego zostałem wyzwany przez Strażniczkę Run

Już nie przykrywa zima leśne ścieżyny...
Bo Wiosna nadchodzi więc nie bez przyczyny ale i bez rymów...
Dym słabiej się kopci z kominów bo już ciepło idzie gorące! 
Kwiatki rozkwitają pachnące,sarny, jelenie biegają po polach 
Aż rolnicy pracować chcą na rolach... A to wszystko do pisania daje mi natchnienia..
Także też i po to by słuchać serca pragnienia, do nowej miłości nie odkrytej 
Której losy w przyszłości rozmaitej, chcę widzieć kolorowe jak tęcza po deszczu
Lecz teraz kończ już wiersz o wieszczu i ciekawe wyzwanie
Niech w szranki Ona teraz stanie i coś {zapewne wyjątkowego} pokaże! 
A w czasie się też to okaże czy będzie lepsza...
Powodzenia Jej życzę zwłaszcza natchnionej myśli pięknej i rozmaitej 
Jak ściółka leśna,jak runy których strzeże...







Bibliografia http://plasmatics-life.tumblr.com/ i grafika google 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!