Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 kwietnia 2014

Śpiewające Opole-zaproszenie

Na dobre Wyszła wiosna!!!
To już wiemy xD
Nie pisałem długo gdyż miałem na głowie wiele obowiązków i jedną dość przykrą sytuację...
No cóż "winny się tłumaczy", aczkolwiek nie ma co się użalać tylko brać do pracy ^^  





Tematem karaoke z 21 marca w którym reprezentowałem Radę była wiosna :) Kolejne było dla dzieci a teraz... ? 
Ale po kolei :)  

Oczywiście myślałem że to jedno razowe spotkanie po naszym spotkaniu informacyjnym a to było drugie już z kolei spotkanie "Śpiewającego Opola" czyli popołudniowego piątku z karaoke w Opolu :)
Wszystko prowadzi min: Pani Aleksandra Ślepacka, Aga Morciniec, Marianna Kubiak   
Zapraszam gdyż będzie np. kawa i herbata oraz ciastka a być może mała niespodzianka... :) 
Z góry Przepraszam ale na 80% na tym spotkaniu mnie nie zobaczycie... :( 
Poniżej zaproszenie oraz fotorelacja z poprzednich spotkań :) 









Bibliografia oraz more info:
 https://www.facebook.com/miejskiecentrum.organizacjipozarzadowych?fref=ts


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!