Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 kwietnia 2014

Niepozorny 1%

HEJO :) 
Ta impreza miała na celu promocję wszystkich organizacji pozarządowych.   
Zachęcała do zapoznania się z Nimi a także przekazania  Im jednego procenta.
Wspominałem że relacja niebawem... Otóż wpadłem na pomysł że jednak mieć kanał na YT to nie  jednak aż taki głupi pomysł...
(ale to dopiero na wakacje ) 
Dzięki uprzejmości Pana Igora (którego pozdrawiam gorąco i ślę także pozdrowienia dla Jego fundacji) 
http://www.zbickiesloneczko.pl/
mam dla Was Kochani moi Czytelnicy  zdjęcia i filmik :) 
Oczywiście prócz roli Radnego dostałem jeszcze "rolę współorganizatora" tak naprawdę dla tego gdyż byłem przy logistycznej części rozpoczęcia i zakończenia imprezy ( jak widać na zdj)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!