Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 marca 2014

trochę ogłoszeń

Hey  Wam Drodzy Czytelnicy :)

Przepraszam ogólnie wszyskich i każdego z osobna za mój brak czasu...
Jak już pisałem moje znikanie oznacza tylko i wyłącznie szkołę i sprawy osobiste...
Zaczynam od ostatniego posta...
Otóż jak pisałem, przygotowuję się do konkursu a także pomagam Pani z Biblioteki w ułożeniu pewnego tekstu...Informacje będą na bieżąco

Teraz krótkie podsumowanie z imprezy :
Otóż impreza byłą udana! Wszyscy byli zadowoleni i pytali kiedy robimy coś podobnego^^ 

Dziękujemy Wam za tak liczny udział za świetną zabawę i sportowego ducha w konkursach!

Jutro wybieram się na spotkanie nieoficjalne by dowiedzieć się co z konkursem fotograficznym
A pod spodem zamieszczam Wam fotorelację z dyskoteki na lodzie.Miłej nocy Wam życzę

To nasz oficjalny fan pejdż
 https://www.facebook.com/pages/M%C5%82odzie%C5%BCowa-Rada-Miasta-Opole/243910132448434?fref=ts







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!