Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 marca 2014

Z okazji Dnia Kobiet

Dobry wieczór:) 
Drogie kochane Panie: <3


Jak wiecie ten dzień dla mnie też jest szczególny, gdyż dziś dla mnie najważniejsza na świecie kobieta (czyli moja Mama) 
obchodzi swoje urodziny ^^

Wam Nasze Kochane Panie i Tobie moja Kochana Mamo życzę dużo: zdrówka ,szczęścia, pomyślności, miłości i spełnienia marzeń

Dawno czegoś nie pisałem ponieważ pracuje nad nową piosenką...
Ponieważ dziś wielkie święto wrzucę dla Was refren.

Ref 2x
Zatrzymać Cię
Zatrzymać Nas
Zatrzymać czas na jakiś czas
Zatrzymać Cię
Zatrzymać Nas
Udało mi się pierwszy raz 

Najlepszego raz jeszcze <333333 :*** 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!