Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 marca 2014

Coś się zapowiada ^^

Na wstępie chciałbym przeprosić za moją długą nieobecność. Usprawiedliwiam się faktem że szkole i mojemu osobistemu życiu musiałem poświęcić więcej uwagi...i z wielkim smutkiem informuję że to może częściej się powtarzać..:(

Ale nie "smutajmy" pomimo wietrznej i lekko deszczowej niedzieli-bądźmy Happy mimo wszystko gdyż nigdy nie jesteśmy sami :)
Ja mam Was i jestem szczęśliwy <3 


Dostałem kilka ciekawych propozycji konkursowych...


*bibliografia-grafika Google-konkursy




Oprócz tego wtorek mam sesję  

Tak do końca przebiegu sesji nie mogę i nie będę mógł wam zdradzić aczkolwiek zanosi się na to ze będziemy chyba organizować konkurs fotograficzny...
(prawie pewne info ze coś z UE i Opolem i czerwcem) 

Miłej niedzieli Wam życzę 

A teraz idę gotować
{tak ja i gotowanie! dobrze słyszeliście... Uczę się najprostszych rzeczy jak np kotlety, paluszki rybne, pierogi, kapusta, frytki, ziemniaki (w różnych formach wszystko)}





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!