Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 września 2013

Pielgrzymka oraz nowy rok szkolny :)

HEJ WAM DRODZY CZYTELNICY! 

Jak wasz nowy rok szkolny w nowej/kontynuowanej szkole? 
Mi zleciał jakoś dobrze na wielkich zmianach i to nie koniecznie dobrych bo już w piątek mam pierwszy sprawdzian chyba :P 
aczkolwiek większość taka była :) 


grafika google


Wybaczcie że teraz piszę miałem bardzo dużo spraw do załatwienia w końcu jak kogoś nie było 4 tygodnie... 
Oprócz Niemiec byłem na pielgrzymce :) Zachęcam KAŻDEGO by się wybrał za rok ( i na 100% mnie tam znajdzie w żółtej jedynce :) ) Było cudownie<3! Napisałem też tam dwa teksty, trafiły jednak one do szuflady priv i nie będą publikowane. Za to dla Tych którzy mnie prosili ślę GORĄCE POZDROWIENIA oraz wrzucam zdj żywej wieży zbudowanej przez nas na postoju w Gwoździanach:)
( Ja jestem na 3 piętrze trzymam znaczek ) 











Służyłem tez jako ministrant w Kamieniu Śląskim 
Po za tym pełniłem wiele ciekawych funkcji rozmawiałem śpiewałem słuchałem konferencji bardzo,moim zdaniem ciekawych i cenne z nich wywnioskowałem rzeczy.
Polecam raz jeszcze! 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!