Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 września 2013

Dobre i złe wieści

HEJ WAM!
Mam przed sobą ( dokładnie na biurku) bałagan okulary (te niebieskie :P ) i inne rzeczy:)
Przede wszystkim jednak zarys nowej  piosenki i koncept na wykonanie oraz zapisaną stronę internetową na którą można wrzucać swoje nagrania

Jeżeli "kowalskitworzy" to może i  "kowalskiśpiewa" ??? 

Hm nw nw... Zobaczymy :) 

Mam na oku też 2 nowe konkursy i wyjazd ale to... :) 

Jednak mam też i złe wieści bo "każdy medal ma dwie strony"....

Otóż spotkania w tym roku nie będzie...
Wiem dużo z Was czekało... Tak samo te wtorki w "Cafe Helios" też odpadają praktyki mam w środę i w czwartek... 

Zobaczymy! Wszystko w czasie wyjdzie...
Cierpliwości więcej informacji na bieżąco będzie obiecuję :) 

5 komentarzy:

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!