Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 września 2013

Wiersze z rana jak śmietana :P

HEJ WAM!
 "Wiersz z rana jak śmietana " :P
Szczególnie ten z priv szuflady 
To dla Was kawałek pewnej późnonocnej rozmowy na Fb z kim? Hahah nie zdradzę tajemnicy nie ma tak dobrze chyba że bardzo się postaracie to może tam...

Fan pejdz na FB

22.00
Jakub Kowalski

Byłem smutny
i wykończony
milion propozycji 
pomieszało mi tory...
Nagle ja tak u twoich drzwi
nie radząc sobie
pomagam
Ci
A Ty?
Zwykłym uśmiechem prostotą
mnie zwabiłaś
-
Na dobre tory znowu zawróciłaś
chyba ośmielę się  Tobie
rzec :
bądź moją Przyjaciółką Pytanie tylko mam : 
Czy naprawdę chcesz ?



Podoba się? Pisałem tak na spontana teraz dla Cb jakos tak wiesz.. 
Takie promocje tylko w smutne wieczory :P   

22:02
ONA:
wiesz chce zebysmy sie przyjaznili ;D
i jak na spontanaa to jest bardzoo dobreee
;D
i serioo opublikuj to na twoim blogu z wierszami

22:06
Jakub Kowalski
to co teraz?
serio?

22:06
ONA
no tak
to jest swietnee *u*

Więc ok niech bd :P DLA Ciebie żebym był twoim Czarodziejem :P 

4 komentarze:

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!