Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 sierpnia 2013

Jestem, jestem już no! :)

HEJ WAM,po tak długiej mojej nie obecności Drodzy Czytelnicy :)

Myślicie że nie tęskniłem że nie miałem zamiaru spr ile ludzi wchodzi na bloga a tu nic?

Wiem że na tym poście powinna być data jeszcze z lipca ale masa pracy, brak internetu przez pogodę na starym i przez brak łącza na nowym mieszkaniu sprawiły, że dopiero teraz piszę! Wybaczcie!

Choć jasne,wiem wiem widzieliście mnie w kraju już jakiś tydzień temu ale wiecie :p 
Spakować się na pielgrzymkę, wyruszyć i wrócić z głębokimi przeżyciami, później Dożynki gminne i goście...
To nie take proste zwłaszcza że zaraz będę się szykował na imprezę do a4 na piana party^^

Dla Was specjalnie ( to z szuflady priv)

15.08 .2013 

Choć gdzieś wyjeżdżasz choć opuszczasz kraj myślami jesteś pośród domu, pośród tych zielonych traw i zielonych drzew złocistych pół i przejrzystych rzek!
Myślami przy przyjaciołach i rodzinie...
Ta myśl tęsknotą jest i nigdy niech nie zginie





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!