Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 sierpnia 2013

Coś fajnego,jak obiecałem :P

HEJ WAM, DRODZY CZYTELNICY! Obiecałem ze będzie coś fajnego? 

Więc niech się tak stanie! Dziś mamy święto- równo 100 postów!!! Wrzucam więc coś fajnego i krótkiego a teraz dopiero bo była u mnie( znaczy obecnie w Niemczech ) burza ale nie tylko na dworze zresztą sami przeczytajcie :P Miłej lektury :)  

Dla Juli i Kasi moich najlepszych i najfajniejszych :P
Kawałek po kawałku
Jak mozaika w piękną Twórczość łączy się
Tak MY razem, po woli
poznając się na "fejsie" do woli :P
Czy razem coś stworzymy?
Zobaczymy  
<333







16.37 dziś
Dzisiaj czuję się
jak pogoda która otacza mnie
Piorun błyszczy!
Chłodny wieje wiatr!
Deszcz po szybie stukając nadaje takt
Piosence
o pogodzie złego ducha mojego
bo nawet już nie wiem czy jest tam gdzieś, 
może być nawet daleko
Ta jedyna która rozpromieni serce me
Jak słońce bo burzy
ujejjjeeee

4 komentarze:

  1. Great blog heгe! Аlsо your web ѕite quite a bit up
    veгy faѕt! Whаt host arе yоu the uѕage
    of? Can ӏ аm getting уоur аѕsoсіаte hyperlink on yοur hοѕt?
    I wіsh my websitе loаded up as quickly аs yours lοl

    my web sitе; profesjonalne zdjęcia galeria

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że bawi cię takie pisanie - super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!