Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 25 kwietnia 2013

DAŁEM RADĘ SAM SPECJALNIE DLA WAS!!

Tak otóż moja ekipa była zajęta...
Musiałem sam zrobić 'Porządki" 
"Jeszcze tylko linijka a może coś zmienić/" 
"NIE! To idzie do Kosza" 
(po czym znów trafia na biurko...)  
Czasem pod wpływem czegoś tworzę...
{ i już tłumaczę że mam na myśli np: zdarzenia, jakiś przedmiot, obraz, piosenkę, nie środki ( wiecie... :P) }

Dla Mojego Anioła bo Ona wie...

Ref. 1x Przecież dobrze wiesz co ja do Ciebie czuję!
Za to wszystko właśnie dziś śpiewaniem Tobie podziękuję <3333

1. Za to że jesteś i że coś czuję:
Ty jesteś moim jedynym Aniołem do końca świata a dzień bez Ciebie to tylko strata

2. Za to że jesteś i że coś czuję:
Gdy będzie źle Ty uchwycisz mnie w złote skrzydła Swe


Albo to:

Moje szczęście w sercu na dnie podpisane bardzo ładnie:
To jest (...) no i (...)

I może jeszcze coś w tym stylu napisane bardzo późno też dzięki mojej Ekipie którą pozdrawiam!!! 

Moje serce tylko wie jak podziękować dzisiaj Ci mój Aniele( <333) 
Więc mu mówię pomóż mi a One tylko ze mnie drwi mówiąc:
Przecież adres znasz! Od zawsze słowa podaję Ci!!!
Poproś głowę o odwagę a nie tu przeszkadzasz mi!
Głowa mądra wielka Sowa! 

Właśnie sam nw co dalej może jakiś pomysł hm?? Walcie śmiało w kom pliss... Miłego weekendu 
Ps: Będzie wolne będzie czas! Więc obiecuję że wrzucę coś jeszcze:) 






7 komentarzy:

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!