Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 kwietnia 2013

Coś tylko z szuflady priv..

HEJ HEJ!!!

Czy Wy także miewacie dni gdzie wam wszystko w duszy gra? 
Lub gdy uczucia ( dobre lub złe) targają wami naprzemiennie jak fale potrzaskując Was o różne życia skarpy? 

Z matmą mi się układa powoli, więc teraz mogę coś dla Was znowu napisać!!! 
Ale przetestuję to śpiewając sobie w domu okok???
A że wszystko co napisałem umieściłem w szufladzie priv... to tylko trochę pozmieniam wytnę miejsca i coś tam ważnego dla mnie i Wam to wrzucę zgoda? 

Na rozgrzewkę to: 


To tylko TY! 

To tylko Ty! 
Wycierałaś z oczu mych płynące łzy...
To tylko Ty!
Byłaś przymnie: 
Czy radosny był jak słoneczny dzień... 
Czy smutny bądź zły jak nocy cień... 
Był mój stan...
To tylko Ty! 
Nawet jak Ciebie nie było to w snach mych byłaś..
To tylko Ty! 
Ślady pewności,prawdziwej przyjaźni, szczęścia w mym sercu wyryłaś 
Za to właśnie dziękuję Tobie dziś!<333 

Z dedykacją dla Osoby która zawsze jest...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!