Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Casting: "W Opolu wszystko gra"

CZEŚĆ WAM! Wiem, wiem  że część z Was mówi mi że się lekko rogwiazdożyłem..
A tak naprawdę od soboty nie miałem neta.. 
A więc pisałem coś Wam o castingu...

casting do spotu „W Opolu wszystko gra”. 

Nie chce zapeszać ale mała ilość u czestników a także to że spodobałem sie Komisji wskazuje na to że zobaczycie mnie w reklamie Opola.. :) 
Informacje o wynikach już wkrótce, Bądźcie na bieżąco!
Pozdrowienia dla Was Drodzy czytelnicy a także fani mojej całej twórczości począwszy od pisania po granie na scenie :) 
Przed castingiem casting do spotu „W Opolu wszystko gra”. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!