Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 stycznia 2013

"O imprezie"

W piątek w "Metro" byłem na zimowej imprezie ZSTIO...

Bawiłem się nieźle! Lecz dopiero dziś zakończyłem pisać tekst o każdej imprezie szkolnej czy to małej gimnazjalnej dyskotece czy większej jak np półmetek czy to w "Metro" 

Z Dedykacją dla Basi i Ewy oraz Bartka, Agnieszki Dominika, Maryli, Najlepszego Kumpla Piotrka oraz całego bawiącego się towarzystwa!


O Imprezie


Zarąbistą  tu imprezę mamy MY i Wy!
na parkiecie jest dziewczyna co od dawna mi się kurde fajka śni!


Zarąbistą  tu imprezę mamy MY i Wy!
jedno piwko z kolegami mogę wypić by się lepiej z nimi zżyć!

Zarąbistą  tu imprezę mamy MY i Wy!
każdy krzyczy "DJ" dajesz dajesz dajesz i nawet nawalony wstaje! 


Zarąbistą  tu imprezę mamy MY i Wy!
i głośniki aż do rana robią bum i bawi się nasz szkolny tłum!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!