Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 stycznia 2013

DZIĘKUJĘ WAM!!!


DZIĘKUJĘ WAM DRODZY CZYTELNICY!!!


Po prostu nie spodziewałem się tak szybkiego wzrostu "lajków" na fan stronce na fb!


13.1.2013 "Helios Cafe"

Stary rok wyśmienicie przeżyłem

choć szkoda chwil bo już minął jak z bicza 

trzasł


Wiele tekstów napisałem czy wrzuciłem

na urodzinki bloga nadszedł czas

Wielka impreza, spotkanie dla fanów

moje serce ograną szczęśliwy byt

a i trzeba utrzeć nos tych wszystkich draniów

Którzy nie wierzyli że zdobędę mały szczyt...




Ten mały szczyt to właśnie WY, właśnie to 

spotkanie jedno i plany na drugie, lajki na 

, wszystkie uśmiechy dziewczyn... 

Tego po prostu nie da 

się opisać!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!