Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 stycznia 2013

LODY!

Miałem dziś "smaka" na lody ot tak po prostu...  

Takie dwie piękne(13?!) dziewczyny siedziały też z deserem lodowym nie daleko mnie dziś w Helios Cafe...

Więc z dedykacją dla Marii i Oliwi... 


LODY ZAWSZE SMAKOWAŁY


Lody zawsze smakowały, czy zimy mróz czy słońca
upały
Lody zawsze smakowały, tysiące polew smaków barw i jeszcze raz więcej radości dawały
Lody zawsze smakowały, jadł je "duży" a najczęściej "mały"
Lody zawsze smakowały, dwie piękne dziewczyny właśnie jedzą je też...
Lody zawsze smakowały a za te uśmiechy będą dedykację miały...

Helios Cafe 22.1.2013 14.30 przy moich ulubionych lodach miętowych no i jeszcze truskawkowe i "smerfowe" ale kasy nie było za dużo :((

A wy jakie lubicie? Piszcie w komentarzach a kto uwielbia takie jak ja to dam dedykację! :) 
miłego dnia Drodzy Czytelnicy a ja idę się uczyć...

5 komentarzy:

  1. Dziękujemy za dedykacje. Wiersz się bardzo podoba.
    Tak, naprawde mamy 13. =) M. i O. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny a kiedy znowu będziecie? i Wgl 2232112 GG Lub szukajcie na FB... To znowu Wam coś zadedykuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W lutym idziemy do kina i na lody napewno też wstąpimy =) O.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego jeszcze niewiem. =)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!