Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 stycznia 2013

Plany imprezowe!!


Czas na imprezę,projekty ale i na ciężką moją prace...

Drodzy czytelnicy! zbliżają się ferie zimowe więc mam dla Was 2 projekty: 

Pierwszy projekt to że biorę udział w konkursie poetyckim szczegóły wyżej...

A drugi projekt(dowiedziałem się nie dawno) 
 odbędzie się w mojej szkole i polega na tym że na walentynki będę miał własną tablicę z wierszami,,,


Bądźcie na bieżąco bo narazie wszystko się może zdarzyć/zmienić... :))

4 komentarze:

  1. Mówcie co chcecie, ale Kowalski, masz talent, szlifuj go, a daleko zajdziesz ;-) Twój kolega z Chróściny

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki stary! Ps: wbijaj też na imprezę!

    OdpowiedzUsuń
  3. JAK JEST ROCZEK TO LECIMY NA PIZZE ! 2A

    OdpowiedzUsuń
  4. hm...
    w sumie czemu nie... jak zrobię wydarzenie na fb...
    to zrobię głosowanie ok?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!