Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 września 2012

Dla Agnieszki ,Agi , Agnes Aguni...

Agnieszka, Aga  5 już czy szósta 
to nieważne bo One są "me gusta"
Każda dziewczyna  o byciu modelką marzy
a ty na zdj jesteś jak bym sobie wymarzył 
Każda Agnieszka droga mi nad życie!!!
Miła, fajna, mądra, mogę z nią gadać i o świcie...
Uśmiech Jej moje życie prostuje
a często Jej rada moje życie ratuje... 
Zawsze w sercu moim droga Agnieszka będzie
bo w moim życie Jesteś zawsze i wszędzie...
Jaram się tobą czy w "dobre czy w "złe'"
bo ja w głębi duszy [..] Cię...


*niekiedy przeprosić muszę za swoje gadulstwo tu oficjalnie dla Agnieszki Leonarczyk z dedykacją i szczerymi przeprosinami za sobotę...
ORAZ : AGNES, AGI, AGNIESZKI, 
AGUNI......  ("tej jedynej ,tej najlepszej ,tej z opola  ,Tej z autobusu lini 8(Księżniczki:) )  tej z technikum z kl 2 geodezji) i Dziewczyn (oczywiście szczególnie dla Agnieszki) z klasy 3A ale LO

Proszę Was podpisujcie się w komentarzach no Xd!!!



16 komentarzy:

  1. No no wiersz o Agnieszce naprawdę swietny, czekam na pełną wersję:)

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. artyści zawsze coś przerabiają zaczynają a po czasie koczą dziś np dodałem 2 linijki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką twoich wierszy!!! Przeczytalam wszystkie, są naprawde cudowne. Czekam na pełną wersje i dalsza tworczosc!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę podpisujcie komentarze żebym wiedział może coś dla was napisze jakiś autograf dam(hahah) nw... Chyba że chcecie być anonimowi ale i tak Wam dziękuje bo bez Was nic by nie było bo " gdy publiki brak Artysta już umarł" jak to powiedział pewien mądry koleś nw kto...

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham twojego bloga , masz wielki talent :) czekam na wiecej i wiecej !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. chce dedykacje !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiaam cb !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, wchodzę na bloga i myślę sobie pewnie nuda.. A TU PROSZĘ BARDZO TAKIE ZASKOCZENIE! jesteś MOIM BOGIEM ;* chciałabym dedykację! pozdrawiam ciepło... Oleczka <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam Cię wzajemnie OLA!!!! Ps: przyda się ciepło bo w nocy ma być zimno... :))) haha a skąd jesteś jeśli mogę spytać :* ?

    OdpowiedzUsuń
  10. JESTEM Z OPOLA, A TY? OLECZKA <3

    OdpowiedzUsuń
  11. niedaleko jak chcez prosze moje gg: 2232112 albo co jakiś wtorek jestem w Cafe barze od 14.20 do 15 miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  12. ale nie ten bo jestem zajęty wybacz...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!