Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 września 2012

"Do szkoły wracać już czas!"

Hej do szkoły wracać trzeba!
do przyjaciół i nauki 
i na lekcjach słuchać trzeba (hahah niestety:) )
a na przerwach banialuki i historie wakacyjne...

(no i wszystko co na przerwach się dzieje  i co się robi ale nie chce wypisywać bo wyglądałoby to jak spis..czy jakaś litania)

Gdy do szkoły nowej idziesz 
tak jak jutro właśnie ja
rozwiń żagle! głowa do góry jak idziesz!
i bez stresu w jutro nieznane gnaj jak ja!

Z dedykacją dla ,Agnes,Oli bo mi pomogły to ocenić i dla Agnieszki którą poznałem na przystanku... i dla Oli Krum i Pani z informatyki 
(z podziękowaniem za autoreklamę) 
oraz WSZYSTKICH Z MOJEJ KLASY I TYCH CO IDĄ DO NOWEJ SZKOŁY!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!