Łączna liczba wyświetleń

środa, 19 września 2012

Dla Ewy!!!

Długa przerwa wybaczcie ale jakoś tak... zajmowałem się 2 dziełami i wymyśliłem wczoraj trzecie które wam tu opisze (tamte są prywatne dla kogoś)
Ten wierszyk jest dla Ewy by się rozchmurzyła i uwierzyła w to co mówię 

EWA EWA rozchmurz się 
ja bardzo chce pocieszyć Cię! 
Choć daleko jestem ja...
niech Ci ten wierszyk w duszy gra:
 głowa w górę uśmiech wielki 
niech rozwieje smutek wszelki
a ja bd" buźki" wysyłał 
i rady pomocne zawsze jak "brat" nawijał...!!!
Z dedykacją dla Ewy, Ewy Masłochy i Ewy Okoniewskiej...

1 komentarz:

  1. Jestem zaszczycona faktem iz moje imię jest głównym motywem tego wiersza ;d fajne i pocieszne;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!