Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 października 2012

Tak naprawdę...




5 komentarzy:

  1. świetnie piszesz, uwielbiam to czytać, chciałabym, abyś napisał i coś o mnie, moje imię to Tamara :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ok jak odezwiesz sie na gg: 2232112 (jak nie masz może być fb)i popiszemy to napewno coś wrzucę a narazie dam obrazek dla cb ok?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, słuchaj... ja nie mam facebooka ,ani gg. wiem ,ze to dziwne ,ale mama nie chce zebym miała takie portale.. ale ok... nie chce Cię obarczać moim problemem.....I tak jesteś super boski ! :D
    Tamara.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla cb Droga Tamaro jest obrazek... ten o fanach publicznie nie podam nr telefonu ale jakby jakaś twoja koleżanka ze mną się skontaktowała( fb GG nk) to jej podam chyba że mieszkasz na terenie opola to we wtorek jestem do dyspozycji na godz w Cafe barze w solarisie( nad kinem) ale nie ten bo muszę coś pozałatwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zawsze rzecz jasna ale często..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!