Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 października 2012

Z podziękowaniem dla Fanów!!!



Bibliografia: grafika Google :) 


Każdy artysta marzy o takim tłumie 
ja mam WAS i to mi wystarcza... 
ba staje się to motywacją do tego 
by wstawać rano z uśmiechem szerokim 
i pisać wiersze na poziomie wysokim !
( i piosenki :) )  
DZIĘKUJĘ WAM BARDZO!!!!!
Z dedykacją dla ELI, TAMARY, OLI(z opola) Dari z Winowa, Karoli co kocha diddla dziewczyn z 3 A wiadomo(Oli i Agnes)  Agnieszki z 2 geodezji, Tomka("chudego") i ludzi z mojej klasy...

5 komentarzy:

  1. JESTEŚ ARTYSTĄ! czekam na więcej:) można się z Tobą jakoś skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  2. GG 2232112 na fb albo też jestem czasem co jakiś wtorek na godzinę dostępny w Cafe barze w Solarisie( nad kinem)

    OdpowiedzUsuń
  3. My dajemy uśmiech Tobie, a Ty nam swoimi kolejnymi wierszami :) Twoja wierna fanka - Ela.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za dedykację :) odezwę się, jestem strasznie zafascynowana Twoją osobowością!!!! Oleczka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!