Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 kwietnia 2016

Tak dla : Bóg nie umarł 2

Byłem ostatnio na tym wspaniałym filmie :) 
Towarzyszyły mi dwie dwie Ole!
Aleksandra pierwsza mnie i Olę drugą zaprosiła za co bardzo Jej dziękuję i Ją pozdrawiam!
Ale przejdźmy do rzeczy:   

Wiedząc jak dobra była część pierwsza , wymagałem żeby ta druga była może nie "o niebo" ale przynajmniej tak samo dobra...
I nie zawiodłem się! 
Wracając jeszcze do części pierwszej spotykamy  kilku "starych znajomych" min. pastora jego przyjaciela czy studenta z Azji i jego ojca i rozwiązujemy ich sprawy ale jest to wątek poboczny. 
Główny motyw to nauczycielka historii która zacytowała słowa Jezusa na swojej lekcji i zostałą postawiona za to... przed sądem!
Więcej nie zdradzam - musicie zobaczyć to na własne oczy :)  
Druga Ola pisze mi o tym filmie tak: 
"Według mnie film jak najbardziej wart jest obejrzenia , głównie dlatego że mądre u podnoszące na duchu dialogi  na długo zapadną w pamięć , a cała historia jest opowiedziana jest ciekawie i zaskakująco " dodaje przy tym bym pamiętał i ja również się do Niej dołączam - BÓG NIE UMARŁ !!! I kocha Cię najmocniej na świecie :)
Z tym przesłaniem kończę tą notatkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!