Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 kwietnia 2016

"Chodźmy na górkę! "

Wiecie że uwielbiam podróżować a góry po prostu kocham! 
Wiecie też , drodzy Czytelnicy że praktycznie codziennie bywam w Opolu ! 
Kocham to miasto i czuję że to " moje miasto" 
O samym Opolu wspominałem już niżej ale...
Miasto Opole ma dużo charakterystycznych punktów min. Wieża Piastowska , Amfiteatr , *Ratusz * i jeszcze parę innych...
 *( pierwsze dwie osoby które polubią mój fanpejdż na Facebooku  i napiszą w prywatnej wiadomości konkretnie gdzie jeszcze jest " taki sam " ratusz dostaną ode mnie nagrodę)*
Konkurs trwa do końca kwietnia!
Także i  tzw " górkę śmierci " na osiedlu AK 
Główna część uroczystości w dzień wspólnoty podczas Dni w Diecezjach odbędzie się w Opolu  na osiedlu AK, w parku osiedlowym przed górką.
Stąd pomysł by spotykać się tam raz w miesiącu a zaczynamy 24 kwietnia o 19.30 
Będzie się działo! Też tam będę więc zapraszam Was drodzy czytelnicy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!