Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 stycznia 2014

Na drugie urodzinki :)

To już 2 lata... szmat czasu... Aż się łezka w oku ze szczęścia kręci...

Kochani moi Czytelnicy! 

Dziękuję Wam za obecność, komentarze, pomysły i wgl za motywację w życiu 

Jeśli Bóg pozwoli za rok będę znowu Wam dziękował czy będzie Was więcej czy mniej
[ mam nadzieję że więcej :) ]  





Stary rok wyśmienicie przeżyłem
Choć szkoda chwil bo już minął jak z bicza trzasł
Wiele tekstów napisałem czy wrzuciłem
Na urodzinki bloga Naszego nadszedł czas! :))

Wielka impreza, *spotkanie dla fanów*

Moje serce ograną szczęśliwy byt
A także trzeba utrzeć nos tych wszystkim draniów
Którzy nie wierzyli że zdobędę kolejny mały szczyt! 

Za pomoc Oli super OLI <3

[choć i tak w stanie nie jestem spłacić jej doli]
Należą się Jej brawa,oklaski, owacje!!!
Za pomoc przy tekstach wszystkie rady i "racje" 

*Jeśli chodzi o spotkanie obserwujcie pilnie :) 

1 komentarz:

  1. Obyś był dalej z nami <33333 Wiwat sto lat ,wiwat sto lat :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!