Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 stycznia 2014

Informacyjnie :)

Mam dla Was Kochani moi Czytelnicy pewien projekt

Otóż w mojej szkole przygotowują 
(jak corocznie- bardzo hucznie i ciekawie) Walentynki...

W zeszłym roku miałem wystawę wierszy na której odniosłem wielki sukces więc jeszcze raz kieruję podziękowania Dla Dyrekcji i Biblioteki Mojej szkoły a także mojej Ekipy.

W tym roku jednak postanowiłem dla Was nakręcić film :) 
Co na nim będzie? Wszystko to jedna wielka miłosna niespodzianka <3 

Dzięki uprzejmości :  http://www.gzowski.opole.pl/
mam dla Was dokończenie obiecanej fotorelacji 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo WAS proszę:
oceniajcie twórczość a nie mnie oraz podpisujcie komentarze chyba że chcecie być anonimowi... Jednak mówię WAM tylko tracicie na tym!!!